مرکز پشتیبانی

مرکز پشتیبانی به منظور دستیابی به اهداف زیر طراحی و پیاده سازی گردیده است :

بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط مشتریان ، دریافت اطلاعات مربوط به سفارشات و درخواست های مشتریان ، بررسی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از جانب مشتریان به منظور بهینه سازی خدمات .

تیکت

منظور از تیکت ، درخواست هایی از طرف مشتریان می باشند که مانند نامه در سیستم ثبت می گردند و به کارتابل مسئول پشتیبانی ارسال می شود و توسط گروه پشتیبانی جواب دهی و پیگیری می گردد . تیکتی که توسط کاربر پشتیبانی جواب داده شد ، تا 48 ساعت توسط مشتری قابل پیگیری و در خواست مجدد می باشد ، چنانچه در طی این مدت هیچ پاسخی از مشتری دریافت نگردد ، تیکت به صورت خود کار بسته می گردد. و در صورت نیاز مشتری می تواند تیکت بسته شده را به جریان دربیاورد.

در حال بارگذاری
Paintball Equipment, Terrain, And Game Playing
Have Your Personal Nfl Jerseys
Remember Forever The Big Game For 2011 Nba All-Star
Stylish Steelers Jerseys For Casual Wear
Professional Practice Make Mlb Players Perfect
Prepare For Hockey Season With Nhl Jerseys
Pitcher Selects Colorado Rockies' Game
New Nfl Jerseys ?C Showing Your Support By Sporting Nfl Jerseys
Authentic Hockey Jerseys