مرکز پشتیبانی

مرکز پشتیبانی به منظور دستیابی به اهداف زیر طراحی و پیاده سازی گردیده است :

بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط مشتریان ، دریافت اطلاعات مربوط به سفارشات و درخواست های مشتریان ، بررسی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از جانب مشتریان به منظور بهینه سازی خدمات .

تیکت

منظور از تیکت ، درخواست هایی از طرف مشتریان می باشند که مانند نامه در سیستم ثبت می گردند و به کارتابل مسئول پشتیبانی ارسال می شود و توسط گروه پشتیبانی جواب دهی و پیگیری می گردد . تیکتی که توسط کاربر پشتیبانی جواب داده شد ، تا 48 ساعت توسط مشتری قابل پیگیری و در خواست مجدد می باشد ، چنانچه در طی این مدت هیچ پاسخی از مشتری دریافت نگردد ، تیکت به صورت خود کار بسته می گردد. و در صورت نیاز مشتری می تواند تیکت بسته شده را به جریان دربیاورد.

در حال بارگذاری
Game Preview: Rochester Vs Washington
Nfl Dog Jerseys Let Your Four Legged-Friend In On The Season
Sports Themed Bedrooms ?C Football Bedroom Design Idea For Boys
Choose Cincinnati Bengals Jerseys To Show Your Support
Why Should Collect Hockey Jerseys
Great Cycling Clothing
Kid's Room Decorating Ideas: Design Ideas For Sports Wall Stickers
6 Tips For Fun At Nfl Training Camp
New Jerseys Wholesale ?C Start Your Successful Business