مرکز پشتیبانی

مرکز پشتیبانی به منظور دستیابی به اهداف زیر طراحی و پیاده سازی گردیده است :

بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط مشتریان ، دریافت اطلاعات مربوط به سفارشات و درخواست های مشتریان ، بررسی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از جانب مشتریان به منظور بهینه سازی خدمات .

تیکت

منظور از تیکت ، درخواست هایی از طرف مشتریان می باشند که مانند نامه در سیستم ثبت می گردند و به کارتابل مسئول پشتیبانی ارسال می شود و توسط گروه پشتیبانی جواب دهی و پیگیری می گردد . تیکتی که توسط کاربر پشتیبانی جواب داده شد ، تا 48 ساعت توسط مشتری قابل پیگیری و در خواست مجدد می باشد ، چنانچه در طی این مدت هیچ پاسخی از مشتری دریافت نگردد ، تیکت به صورت خود کار بسته می گردد. و در صورت نیاز مشتری می تواند تیکت بسته شده را به جریان دربیاورد.

در حال بارگذاری
Attention Required! | Cloudflare

One more step

Please complete the security check to access gglinks.cheapapi.net

Why do I have to complete a CAPTCHA?

Completing the CAPTCHA proves you are a human and gives you temporary access to the web property.

What can I do to prevent this in the future?

If you are on a personal connection, like at home, you can run an anti-virus scan on your device to make sure it is not infected with malware.

If you are at an office or shared network, you can ask the network administrator to run a scan across the network looking for misconfigured or infected devices.