مرکز پشتیبانی

مرکز پشتیبانی به منظور دستیابی به اهداف زیر طراحی و پیاده سازی گردیده است :

بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط مشتریان ، دریافت اطلاعات مربوط به سفارشات و درخواست های مشتریان ، بررسی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از جانب مشتریان به منظور بهینه سازی خدمات .

تیکت

منظور از تیکت ، درخواست هایی از طرف مشتریان می باشند که مانند نامه در سیستم ثبت می گردند و به کارتابل مسئول پشتیبانی ارسال می شود و توسط گروه پشتیبانی جواب دهی و پیگیری می گردد . تیکتی که توسط کاربر پشتیبانی جواب داده شد ، تا 48 ساعت توسط مشتری قابل پیگیری و در خواست مجدد می باشد ، چنانچه در طی این مدت هیچ پاسخی از مشتری دریافت نگردد ، تیکت به صورت خود کار بسته می گردد. و در صورت نیاز مشتری می تواند تیکت بسته شده را به جریان دربیاورد.

در حال بارگذاری
Ravens Helped The Jaguars To Absolve The Five Game Losing Streak
Green Bay Packers Jerseys For All The Fans
Relationship Between Coach And Mlb Players Is Very Important
Famous Players In American Football
Support Your Team With Nfl Dog Collars And Accesso
Nfl Jerseys From China: Jerseys That Are Great For To Your Budget
Fashion With Quotes Clothing
How Produce The Best Sports Theme For Your School
Wholesale Hockey Jerseys Offer You With Brand-New