مرکز پشتیبانی

مرکز پشتیبانی به منظور دستیابی به اهداف زیر طراحی و پیاده سازی گردیده است :

بررسی و پیگیری مشکلات مطرح شده توسط مشتریان ، دریافت اطلاعات مربوط به سفارشات و درخواست های مشتریان ، بررسی نظرات ، پیشنهادات و انتقادات از جانب مشتریان به منظور بهینه سازی خدمات .

تیکت

منظور از تیکت ، درخواست هایی از طرف مشتریان می باشند که مانند نامه در سیستم ثبت می گردند و به کارتابل مسئول پشتیبانی ارسال می شود و توسط گروه پشتیبانی جواب دهی و پیگیری می گردد . تیکتی که توسط کاربر پشتیبانی جواب داده شد ، تا 48 ساعت توسط مشتری قابل پیگیری و در خواست مجدد می باشد ، چنانچه در طی این مدت هیچ پاسخی از مشتری دریافت نگردد ، تیکت به صورت خود کار بسته می گردد. و در صورت نیاز مشتری می تواند تیکت بسته شده را به جریان دربیاورد.

در حال بارگذاری
Mlb Trade Rumors Part Two
Your Ultimate Guide On Cheap Nfl Jerseys
Scoring With Sports Fundraising
Suggestions Regarding Your Football Fan To Decorate Football-Th
THE POSITIVE FACTORS OF GETTING WHOLESALE JERSEYS
How To Buy Authentic Jerseys Online
Professional Practice Make Mlb Players Perfect
Dog Clothes For The Varsity Or Sports Fan
Aurora Greenmen Football Player Paul Mcghee Dies One Day Before